فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 23 متهم تحت تعقیب و معتاد متجاهر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از خرم‌آباد، صفی اله بیرانوند گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرح مبارزه با هنجارشکنان و عاملان افیونی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به دستگیری 15 متهم تحت تعقیب و سابقه‌دار حرفه‌ای در سطح شهرستان شدند.

بیرانوند تصریح کرد: ماموران در ادامه اجرای این طرح توانستند 13 دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی و متخلف را نیز توقیف کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های ما جمع‌آوری معتادان تابلو است که بیشتر سرقت‌های خرد در سطح شهرستان توسط آنها انجام می‌شود، این در حالی است که در اجرای این طرح هشت معتاد تابلو و مشکوک به سارق جمع‌آوری و با هماهنگی سایر دستگاه‌ها جهت بهبود آنها اقدامات لازم صورت گرفت.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

لازم به ذکر است، در ادامه این طرح مانور اقتدار و تثبیت ماموران انتظامی خرم‌آباد در محله اسدآبادی و مناطق مسکن مهر این شهرستان به اجرا در آمد که این امر رضایت شهروندان از عملکرد پلیس به دنبال داشت.