مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی از افزایش 18 سانتی‌متری تراز آبی دریاچه ارومیه طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، فرهاد سرخوش ارومیه اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در 24 دی ماه سال جاری برابر با یک هزار و 270.55 سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با یک هزار و 270.37 سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال میزان تراز آبی دریاچه ارومیه افزایش یافته است، اذعان داشت در مدت زمان مشابه سال 93 نیز تراز آبی دریاچه ارومیه یک هزار و 270.63 سانتی‌متر بود.

این مسؤول با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری، یادآور شد: در ابتدای سال زراعی جاری، تراز آبی دریاچه ارومیه یک هزار و 270.54 سانتی‌متر اعلام شده بود.

سرخوش تراز آبی دریاچه ارومیه را در مدت زمان مشابه سال گذشته مورد اشاره قرار داد و گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی گذشته یک هزار و 270.08 سانتی‌متر اعلام شده است.

مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تراز اکولوژیک و یا طبیعی دریاچه ارومیه یک هزار و 274.10 سانتی‌متر گزارش شده است.

این مسؤول یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه در 24 دی ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 18 سانتی‌متر افزایش یافته است.