نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان لازم است که بودجه عمرانی شهرداری برای سال آینده افزایش یابد.

به گزارش مرور نیوز، ملیحه امینی اصل شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بررسی شورا در ارتباط با بودجه سال آینده شهرداری در حال انجام است اظهار داشت: از آنجا که طرح عوارض هنوز به شورا تحویل نشده بررسی بودجه با مشکل روبه‌رو است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری یزد برای سال آینده 455 میلیارد ریال تومان است که 35 درصد آن جاری و 65 درصد عمرانی است.

امینی اصل با بیان اینکه یک مبلغی از بودجه جاری کم و به بخش عمرانی اضافه شود عنوان کرد: در صورتی که تقسیم بودجه به همان روال 30 به 70 قبل بازگردد اقدامات بهتری می‌توان انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با افتتاح زیرگذر آیت‌الله خاتمی(ره) همه مردم شاکی هستند اظهار داشت: مردم از مسئولان انتظار دارند که زمان مشخصی برای افتتاح آن مشخص شود و در همان روز هم افتتاح صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌هایی که توسط شهرداری یزد در حال حاضر در حال انجام است اجرای کف‌سازی خیابان قیام به عنوان یک پروژه برای جذب گرشگر است.

امینی اصل تصریح کرد: خوشبختانه این پروژه در حال حاضر با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و باید سعی شود همین سرعت ادامه پیدا کند تا در روز مقرر کار پروژه انجام شود.