مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر استان یزد با تأکید بر انتشار روحیه نشاط و حس امید در جامعه به ویژه بین کارگران، گفت: مردم باید از خدمات نظام و دستارودهای انقلاب مطلع شوند و با آگاهی از عملکرد دولت و نظام، به استقبال جشن‌های پیروزی بروند.

به گزارش مرور نیوز، «محمدحسین ریاحی» در نشست کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف و برنامه‌های ایام الله دهه فجر، پیرامون تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و نقش ارزنده کارگران در پیروزی انقلاب و رسیدن به آرمان‌های آن و تحقق اهداف و برنامه‌های اصلی نظام در خودباوری و اتکاء به اقتصاد داخلی و خودکفایی،  سخنانی ایراد کرد.

وی با تأکید بر این‌که باید روحیه نشاط و حس امید را در جامعه به‌خصوص میان کارگران زحمتکش انتشار داد، افزود: مردم باید از خدمات نظام و دستارودهای انقلاب مطلع شوند و با آگاهی از عملکرد دولت و نظام، به استقبال جشن‌های پیروزی و ایام الله بروند.

ریاحی خاطرنشان کرد: انعکاس عملکردها، انگیزه تلاش، کوشش و خدمت صادقانه به مردم را افزایش داده و مردم را به آینده و برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو، امیدوار خواهد کرد.

«سعید زارع»، دبیر ستاد دهه فجر استان یزد هم با اعلام شعار دهه فجر امسال با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی»،‌ بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای جامعه کار و تلاش تاکید کرد.

در ادامه این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، بسیج کارگری، سازمان فرهنگی - ورزشی و رفاهی شهرداری یزد، اتاق بازرگانی، صنایع معادن، کشاورزی و سایر اعضای این کمیته برگزار شد، برخی اعضا به پاره‌ای از مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی اشاره و برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال پیشنهاداتی ارائه کردند.