فرمانده انتظامی مازندران از توقیف محموله گل های زینتی خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 350 میلیون ریال در یکی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان و در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران در این طرح به یک دستگاه کامیون حامل گل و گیاه زینتی خارجی که از تهران و از مبادی غیر قانونی بدون مجوز در حال حمل به داخل استان بود، مظنون شدند. ماموران با متوقف کردن این خودرو در یکی از روستاهای حومه شهرستان قائم شهر در بازرسی از آن موفق شدند، بیش از 4789 اصله انواع گل و گیاه خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و350 میلیون ریال را کشف کنند.

میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری دو متهم به قاچاق کالا در این ارتباط، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، گفت: همکاری و تعامل دستگاه و سازمان های متولی امر و همکاری آحاد جامعه با پلیس نقش مهمی در مقابله با قاچاق کالا و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دارد.