سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ساکنان شهرک پیامبر اعظم (ص) در زمینه تحصیل فرزندان خود با کمبود مراکز آموزشی روبر هستند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس حریرنیا با اشاره به بازدید مسوولان استانی و شهرستان بندرعباس از روند ساخت مسکن مهر در شهرک پیامبر اعظم(ص) و احداث مجتمع های خدماتی، گفت: با توجه به بهره برداری از 3500 واحد مسکن مهر در ماه آینده با تاکید فرماندار بندرعباس، ادارات خدمات رسان موظف شدند نسبت به تکمیل زیرساخت ها سرعت ببخشند.

وی همچنین به احداث مجتمع های خدماتی در سایت های مسکن مهر اشاره کرد و بیان داشت: عملیات احداث یک مجتمع به پایان رسیده و در حال فراخوان جهت واگذاری به متقاضیان هستیم و یک واحد دیگر نیز در حال احداث است که بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از احداث مراکز بهداشتی و درمانی در این شهرک خبر داد و تصریح کرد، در این راستا یک مرکز بهداشت و یک پایگاه درمانی احداث شده است.

حریرنیا به دغدغه ساکنان شهرک پیامبر اعظم(ص) در زمینه تحصیل فرزندان شان گفت: در ابتدای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دو واحد آموزشی در شهرک پیامبر اعظم(ص) و مهرآوران افتتاح شد که بخشی از دغدغه ساکنان را مرتفع کرد.