سرپرست فرمانداری اسفراین گفت: در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان 95 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و کشاورزی با اعتباری بالغ‌بر 440 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مرور نیوز، اولین نشست هماهنگی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسؤولین ادارات و نهادهای شهرستان اسفراین عصر امروز در آستانه این مناسبت در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

علی‌اصغر یحیی‌آبادی سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم ومسوولان در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هفتمین روز درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و اظهار داشت: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خدمات ارزنده‌ای در برهه‌های مختلف به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه دادند.

وی بیان داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام راحل بود که با تیزهوشی در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعال و آگاهانه داشت و به‌عنوان همراه و همگام با مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را در جهان معاصر تثبیت کردند.

سرپرست فرمانداری اسفراین در ادامه از بهره‌برداری 95 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و کشاورزی در شهرستان خبر داد.

وی گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ‌بر 440 میلیارد ریال در سطح شهرستان اسفراین بهره‌برداری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین بیان داشت: شاخص‌ترین این پروژه‌ها گازرسانی به 63 روستای واقع در بخش‌های مرکزی و صفی‌آباد شهرستان اسفراین است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بالغ‌بر 95 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین افتتاح این طرح‌ها را باعث ارتقای شاخص‌ها در این شهرستان عنوان کرد.

وی بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: روسای ادارات و نهادهای شهرستان در راستای هر چه با شکوهتر برگزار کردن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از هیچ کوششی دریغ نورزند.

گفتنی است در این نشست مسؤولان 20 گانه کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان اسفراین معرفی شدند.