فرماندار تنگستان گفت: هماهنگی بین جایگاه‌داران شهرستان و شرکت ملی پخش فراوده‌های نفتی استان در خرید به موقع سوخت مورد نیاز ضروری است.

به گزارش مرور نیوز، عادل دهدشتی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته سوخت شهرستان تنگستان ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهارداشت: هماهنگی بین جایگاه‌داران شهرستان و شرکت ملی پخش فراوده‌های نفتی استان در خرید به موقع سوخت مورد نیاز ضروری است .

وی اضافه کرد: لازم است معاون برنامه‌‎ریزی وامورعمرانی فرمانداری تنگستان هماهنگی‌های لازم باشرکت پخش ملی فروارده‌های نفتی استان در این زمینه به عمل آورد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که تمامی کسانی که متولی خدمات عمومی چه درفضاهای دولتی و چه فضاهای دیگر برای مردم هستند باید نظم و انضباط کاری خود را رعایت و در کنار آن اراده لازم برای کار و سعه صدر نسبت به برخورد با مردم داشته باشند.

دهدشتی با اشاره به ضرورت رعایت نکات ایمنی در جایگاه‌های سوخت عنوان کرد: جایگاه‌داران ضمن اینکه رعایت نکات ایمنی را به مردم گوشزد می‌کنند، باید در ارتباط با آنها از ادبیات صحیح، منش نیک و مناعت طبعی برخوردار بوده تا موجبات رضایت‌مندی شهروندان و مسافران را فراهم آورد.

وی افزود: مشکلات جایگاه داران تنگستان را پیگیری خواهیم کرد تا این افراد بتوانند با فکری راحت و بدون دغدغه به کار خود بپردازند.