گرگان- به منظور پیشگیری از وارد شدن خسارت به خودروهای در حال انتقال و حفظ حقوق شهروندی صاحبان خودرو، سیستم یدک خودروها به چرخ گیر یا اسکیت مجهز شدند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی دادسرای انقلاب و مرکز گلستان، با اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان مقرر شد تا کلیه خودروبرهایی که در زمینه انتقال خودروها با راهنمایی و رانندگی همکاری می کنند، به منظور پیشگیری از وارد شدن خسارت به خودروهای در حال انتقال و حفظ حقوق شهروندی صاحبان خودرو، سیستم یدک خودروها را به چرخ گیر (اسکیت) مجهز شوند.

حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گفت: با توجه به گزارش های مردمی و موارد مشاهده شده در سطح شهر نسبت به جابجایی نامناسب خودرو ها به پارکینگ و خسارت های مالی بوجود آمده و نارضایتی مردم، خودروبرها موظف شدند سیستم یدک خودروها را به چرخ گیر (اسکیت) مجهز کنند.

وی افزود: چنانچه در اثر انتقال خودروها بدون استفاده از اینگونه لوازم، خسارتی به خودروی شهروندان وارد شود علاوه براینکه خودروبر به جبران خسارت محکوم خواهد شد مطابق ماده 677 قانون تعزیرات اسلامی مجازات خواهد شد.

حجت الاسلام حقی تصریح کرد: مطابق ماده 677 قانون تعزیرات، مجازات افرادی که عمدا باعث تخریب اموال دیگران شوند از 6 ماه تا سه سال حبس تعزیری است.