استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای توسعه استان نباید به بودجه‌های دولتی اتکا کرد گفت: با حسادت‌ها و کینه‌ها نگذاشتند و نمی‌گذارند استان و شهر کرمان ساخته شود.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا رزم‌حسینی امروز در آئین عملیات اجرایی بیمارستان 750 تختخوابی جایگزین بیمارستان شفای کرمان اظهار داشت: از حدود دو سال پیش در بازدیدهایی از مراکز درمانی استان یزد و کرمان کار مطالعاتی درمان استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس استان کرمان نیازمند 5 هزار تخت بیمارستانی جدید بود گفت: چندین جلسه در تهران و کرمان با حضور وزیر بهداشت برگزار و نیاز استان اعلام و بررسی شد.

استاندار کرمان الگوی احداث بیمارستان با اعتبار 30 درصد نقدی و 70 درصد از املاک موجود و مازاد علوم‌پزشکی را بسیار خوب دانست و افزود: این الگو در کرمان عملیاتی شده و بیمارستان 750 تختخوابی در کرمان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه استان نباید به بودجه‌های دولتی فکر کرد خاطرنشان کرد: خلق ثروت یعنی همین که با استفاده از منابع و امکانات موجود بهره‌وری ایجاد کرد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه همین الان خط ریلی کرمان، بردسیر و سیرجان نیز بدون پول دولتی در حال احداث است گفت: این پروژه هم توسط بخش غیردولتی و شرکت گل‌گهر احداث می‌شود و نظیر این پروژه‌ها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌های در حال احداث شهر کرمان نیز با استفاده از منابع و امکانات موجود ساخته می‌شوند و یک ریال پول دولتی پرداخت نشده است افزود: با حسادت‌ها و کینه‌ها نگذاشتند و نمی‌گذارند استان و شهر کرمان ساخته‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه در فضای همدلی و همزبانی بهتر می‌شود کار کرد گفت: توسعه در گرو همدلی و همکاری انجام می‌شود و سیاست دروغ هیچ منزلتی ندارد.

وی با بیان اینکه حکومت جناح نیست و متعلق به همه مردم است، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها از هر جناح و گروهی در جهت توسعه استان استفاده کرد.

رزم‌حسینی با قدردانی از پیگیری‌های وزیر بهداشت که چندین سفر به استان کرمان داشتند، افزود: از همه کسانی که دل در گرو آبادانی کرمان دارند تشکر می‌کنم.