مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین دارای 10 هزار ایثارگر است، گفت: همکاری خوبی بین مسئولان این استان در رفع مشکلات حقوقی این قشر وجود دارد که بایستی این همکاری‌ها در جهت رضایتمندی ایثارگران ارتقا یابد.

به گزارش مرور نیوز، نشست مشترک معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قضات شاهد و ایثارگر و اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین بعد از ظهر امروز در سالن جلسات بنیاد استان برگزار شد.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این جلسه گفت: ما اعتقاد داریم که همه مردم و مسوولان کشور به جامعه ایثارگری بدهکار هستند.

وی افزود: هر صنفی که مشغول به ارائه خدمت است باید در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران کوشا باشد زیرا آرامش و آسایش خود را مدیون آنها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برخی از جامعه ایثارگران که با مشکلات حقوقی مواجه می‌شوند به دلیل عدم آشنایی آنها با قوانین است که با ارائه درست و به موقع معاضدت‌های حقوقی می‌توان آنها را برطرف کرد.

حقایق‌پور از قضات شاهد و ایثارگر، اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین و نخبگان شاهد و ایثارگر خواست تا در جهت رفع مشکلات حقوقی و تسریع در رسیدگی به امور قضایی جامعه ایثارگران راهکارهای مناسب را ارایه بدهند.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین دارای 10 هزار ایثارگر است، گفت: همکاری خوبی بین مسئولان این استان در رفع مشکلات حقوقی این قشر از جامعه وجود دارد که بایستی این همکاری‌ها در جهت رضایتمندی ایثارگران ارتقا یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه نخبگان شاهد و ایثارگر در حوزه حقوقی وجود دارند، افزود: باید از ظرفیت‌های موجود به درستی بهره‌گیری شود تا بتوانیم به جامعه ایثارگران خدمات آسان و سریع ارائه بدهیم.