فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: در حال حاضر ایثارگران شهرستان خلخال از نبود امکانات رفاهی، تفریحی و سلامت رنج می‌برند.

به گزارش مرور نیوز، مصطفی کریمی بعد از ظهر امروز در همایش گلگشت شهرستان خلخال اظهار داشت: انتظار می‌رود که با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه درمانگاه و مراکز خدماتی و رفاهی ویژه ایثارگران در شهرستان خلخال احداث شود تا بتوانیم نگرانی و دغدغه این قشر را برطرف سازیم.

وی افزود: این همایش با هدف تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت برگزار شده تا بتوانیم از این طریق دین خود را نسبت به آنان ادا سازیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با تاکیدات ایشان برای برگزاری این همایشات جامه عمل بپوشانیم، چرا که ایثارگران و رزمندگان نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند و در مدت 8 سال دفاع مقدس اقدامات بسیار مهم و اساسی در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمانهای دفاع مقدس انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: حفظ اردوگاه ولایت یکی از وظایف اصلی پیشکسوتان ایثار و شهادت جامعه است که باید مورد توجه همکاران مربوطه واقع شود و اقدامات لازم در ارتباط با بهبود وضعیت اردوگاه انجام داده شود تا بتوانیم وضعیت اردوگاه را در حالت مطلوب و شایسته نگهداریم.

کریمی بیان کرد: در حال حاضر ایثارگران شهرستان خلخال از نبود امکانات رفاهی، تفریحی و سلامت رنج می‌برند که در همین راستا انتظار داریم تا اقدامات لازم در رابطه با احداث مراکز تفریحی و رفاهی برای این قشر در دستور و اولویت کاری قرار داده شود تا بتوانیم از این طریق دین خود را نسبت به این قشر عظیم ادا کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکی دیگر از مشکلات قشر ایثارگران، بیکاری فرزندان فارغ‌التحصیل ایثارگران، بازنشستگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت در این شهرستان است که سبب ناراحتی و ایجاد مشکلاتی برای آنان شده که باید اهمیت ویژه‌ای در ارتباط با حل این مسائل در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم از این طریق کم‌ترین دین خود را نسبت به آنان ادا سازیم.