سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با بیان اینکه هر شهروند باید خود بازرس باشد، گفت: به دنبال این هستیم که طرح شهروند بازرس را در استان فعال کنیم.

به گزارش مرور نیوز، مهدی حسینی‌نژاد صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه یک هزار و 360 پروانه بهره‌برداری در استان کرمان صادر شده است، اظهار داشت: 52 درصد واحدها فعال و هشت درصد دارای مشکل هستند، اما فعالیت دارند.

وی با اشاره به رصد واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان توسط تیم‌های متخصص عارضه‌یابی و رونق تولید، خاطرنشان کرد: با این رصد انجام شده حدود 350 واحد حذف شده‌اند.

حسینی‌نژاد با تشریح نمای صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: 21 درصد استخراج کشور از استان کرمان انجام و همچنین 36 درصد وصول حقوق دولتی از استان کرمان پرداخت می‌شود و برداشت‌های مهم منطقه ما مربوط به چهار ماده معدنی، مس، ذغالسنگ، آهن و کرومیت است.

وی بیان داشت: برندسازی محصولات استان کرمان یکی از برنامه‌های جدی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه هر شهروند باید خود بازرس باشد، گفت: به دنبال این هستیم تا طرح شهروند بازرس فعال شود تا هر شهروند اگر مشکلاتی را در واحد‌ها و صنوف دید اطلاع دهد و ما نسبت به رفع آن مشکل اقدام کنیم.