نخستین همایش ملی علوم انسانی با محوریت مدیریت، حسابداری، روانشناسی و اقتصاد، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در گلستان برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی هیرکانیا، معاون آموزشی موسسه آموزش عالی هیرکانیا اظهار کرد: این همایش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، شعارهای دولت تدبیر و امید با توجه به تحریم های جهانی و فشارهای بین المللی در عرصه های اقتصادی و همچنین رسالت مهم مراکز آموزشی و پژوهشی کشور در جهت عملیاتی کردن شعار امسال معظم له و تاکید مسئولان اجرایی استان، به میزبانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی هیرکانیا بندرگز برگزار می شود.

علی صمدی افزود: براساس موافقت هیئت موسس این دانشگاه، موضوع برگزاری این همایش در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه مطرح و پس از موافقت از سوی اعضای شورا و کسب مجوز لازم، مقرر شد این همایش در نیمه دوم اردبیهشت ماه سال 96 مقارن با بزرگداشت هفته معلم در استان گلستان برگزار شود.

وی تصریح کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، میثم موسایی، عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی، حبیب الله نجفی، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان کردکوی به عنوان رئیس کمیته علمی و حسین اکبرپور، مدیر پژوهش دانشگاه به عنوان دبیر اجرایی همایش منصوب شدند.

صمدی با اشاره به مان اعلام فراخوان مقالات از هفته اول بهمن، اظهار کرد: از تمامی اساتید، محققان، دانشجویان و دانش پژوهان سراسر کشور تقاضا می شود مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.