نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی در تامین واگن ابراز کرد: شورای اقتصادی آستان قدس سودآوری پروژه را برای موقوفات مدنظر می‌گیرد.

به گزارش مرور نیوز،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل راه آهن کشور با تاکید بر اینکه توجه به کاهش مصرف در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است، اظهار کرد: همانطور که می دانیم ۶۰ درصد از تحقق اقتصاد مقاومتی به مقوله مصرف مربوط می‌شود و ۴۰ درصد به تولید ارتباط دارد.

وی در ادامه افزود: بنابراین اگر مصرف را کاهش دهیم به اقتصاد مقاومتی کمک می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد در سال میزبان حدود ۲۵ میلیون زائر است، بیان کرد: از این تعداد، ۱۳ میلیون نفر با قطار وارد می‌شوند و درصد زائرانی که با هواپیما به مشهد می‌آیند نیز رقم بالایی نیست.

وی ادامه داد: سفر کردن با قطار نیز نسبت به اتوبوس راحت‌تر است و می‌توان گفت که بیش از ۳۰ درصد زائران با قطار به مشهد وارد می‌شوند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه حدود ۵۳ درصد زائران از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند، عنوان کرد: این نشان از اهمیت موضوع دارد و نیازمند توجه ویژه مسئولان راه آهن به خدمت زائران حضرت است.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی در تامین واگن ابراز کرد: شورای اقتصادی آستان قدس سودآوری پروژه را برای موقوفات مدنظر می‌گیرد و در این صورت اقدام می‌کند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: بزرگ‌ترین امتیاز کارکنان راه آهن این است که خدام امام رضا (ع) محسوب می‌شوند و نقش فعالیت‌های آن ها در مسائل کلی نظام امتیازی برای کار آن ها است  که امیدواریم با موفقیت انجام شود.