مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بیش از 263 هزار جلد کتاب در 23 کتابخانه بقاع متبرکه و موقوفات استان اصفهان موجود است که بیش از 6000 نفر از خدمات این کتابخانه ها بهرمند می شوند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی افزود: در همین راستا و جهت پیروی از این فرمایش مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی) که فرمودند: «امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی است .» با تلاش و پی گیری های که انجام شده است در حال حاضر 16 کتابخانه در جوار بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان ایجاد شده که به مراجعه کنندگان خود خدمات لازم را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین 5 مسجد استان و دو مدرسه امام صادق(ع) و مدرسه صدر بازار نیز دارای مخازن غنی از کتاب های مهم هستند که به اعضا خود خدمات ارائه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی خاطر نشان شد: در مجموع 23 کتابخانه عمومی و تخصصی در مساحتی به متراژ 6931 متر مربع در بقاع متبرکه و اماکن مقدس سراسر استان ایجاد شده است که در مخزن این کتابخانه ها 263 هزار و 890 جلد کتاب نفیس نگهداری می شود و بیش از 6000 نفر نیز از خدمات این کتابخانه ها بهرمند می شوند.