معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انتظار می‌رود که از ظرفیت بسیجیان اردبیل برای اجرای برنامه‌های دانشگاه‌ها استفاده شود تا بتوانیم از این طریق اندازه کیفیت برنامه‌ها را افزایش دهیم.

به گزارش مرور نیوز، عباس فنی‌اصل بعد از ظهر امروز در جلسه فرماندهان پایگاه‌های تابعه بسیج کارمندان که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: انتظار می‌رود که از ظرفیت بسیجیان اردبیل برای اجرای برنامه‌های مختلف در دانشگا‌ه‌ها به ویژه برنامه‌های دهه فجر استفاده شود تا بتوانیم از این طریق اندازه کیفیت برنامه‌ها را تا حد چشم‌گیری افزایش دهیم.

وی افزود: باید به اهمیت و ضرورت همگرایی در بین اقشار دانشگاهی بسیج توجه داشته باشیم تا بتوانیم با داشتن انسجام و هدفمندی سطح تاثیرگذاری و کیفیت اجرای برنامه‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش دهیم و به اهداف مورد نظر خود در این راستا برسیم، چرا که اجرای برنامه‌های هدفمند و منسجم نیازمند همدلی و مشارکت همگان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده برای افزایش همگرایی در اجرای برنامه‌ها استفاده از توان و ظرفیت بسیجیان را در دستور کار قرار داده‌ایم، چرا که دانشگاه تنها نهادی است که در آن چهار قشر بسیج فعال وجود دارند و می‌توانند سطح کیفی برنامه‌ها را در حد قابل توجهی ارتقا دهند.

فنی‌اصل بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط به اهداف مورد نظر خود در این زمینه برسیم و برنامه‌های دانشگاههای استان را به صورت مطلوب و شایسته برگزار کنیم، چرا که اجرای برنامه‌ها به ویژه در دانشگاه‌ها می‌تواند کمک شایانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد و توسعه منطقه داشته باشد.

سرهنگ معین‌الدین اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: 4 قشر بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج کارمندان و بسیج پزشکان چهار قشری محسوب می‌شوند که در دانشگاه‌ها فعال هستند که با ایجاد هم‌افزایی در بین این اقشار به طور حتم می‌توانیم زمینه تقویت برنامه‌ها و ارتقای سطح کیفیت برنامه‌های اجرایی دانشگاه‌ها را فراهم کنیم و به نتایج مثمرثمری برسیم.