استاندار لرستان گفت: وزارت نیرو بیش از 70 درصد اعتبارات سدسازی در استان لرستان را افزایش داده که طی آن سه سد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش مرور نیوز، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان با بیان اینکه با نزدیک شدن به انتخابات گروهی به تخریب عملکرد دولت می‌پردازند، اظهار داشت: هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم هر کسی درخصوص انجام پروژه‌ها اظهارنظر می‌کند و گاهی نیز می‌گویند که این پروژه‌ها صورت نگرفته‌اند و آمارهای ارائه شده دروغ هستند.

استاندار لرستان با تاکید به اینکه باید اطلاع‌رسانی خوبی درخصوص پروژه‌های افتتاح شده صورت بگیرد، تصریح کرد: مسوؤلان باید واقعیت‌ها را بگویند و پروژه‌هایی را که از برنامه زمان‌بندی شده جلوتر هستند را به مردم بگویند.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان سه سال گذشته گازرسانی به 76 روستای شهرستان دلفان صورت گرفته است، مطرح کرد: این در حالی است که در 12 سال قبل از دولت تدبیر و امید تنها 34 روستا شهرستان دلفان از نعمت گاز بهره‌مند بوده‌اند.

این مسوؤل ادامه داد: برخی از افراد نمی‌خواهند این واقعیت‌ها را قبول کنند بنابراین باید راه‌کاری برای اطلاع‌رسانی دقیق به مردم پیدا شود.

بازوند با یادآوری مذاکره با یک شرکت آلمانی جهت سرمایه‌گذاری گفت: این شرکت آلمانی بعد از برجام پروژه‌های بزرگی را در کشور انجام داده است ولی متاسفانه برخی از افراد خیلی راحت می‌گویند بعد از برجام خبری نیست.

استاندار لرستان اضافه کرد: درحالی که شرکت مذکور هم‌اکنون جهت سرمایه‌گذاری به لرستان آمده‌اند ولی برخی چنین مواردی را به راحتی کذب می‌دانند.

وی با اشاره به احداث گلخانه در مجموعه کشت و صنعت خرم‌آباد توسط سرمایه‌گذاران هلندی مطرح کرد: این شرکت هلندی نیز بعد از برجام جهت سرمایه‌گذاری به لرستان آمده‌اند و مشغول به کار هستند.

این مسوول عنوان کرد: وزارت نیرو بیش از 70 درصد اعتبارات سدسازی در استان لرستان را افزایش داده است که طی آن سه سد به بهره‌برداری رسیده است.

بازوند در پایان سخنان خود به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان دستور داد که تمامی خبرنگاران را به عنوان نماینده افکار عمومی برای بازدید به محل پروژه‌های صورت گرفته ببرند تا صحت گفته‌ها مشخص شود.