مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از افتتاح و افزایش ظرفیت سه باب جایگاه های سی ان جی تا پایان سال‌جاری در استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، سبحان رجب پور با اشاره به رشد یک درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده «سی ان جی» در استان افزود: تاپایان سال‌جاری دو جایگاه «سی ان جی» افزایش ظرفیت و یک جایگاه دیگر هم راه اندازی می شود که تعداد جایگاه های عرضه سوخت پاک در منطقه شاهرود به 42 باب خواهد رسید .

وی همچنین با اعلام اینکه در 9 ماهه سالجاری 30درصد از سوخت مصرفی خودروها در استان سمنان مربوط به «سی ان جی» بود، افزود: در این مدت 88 میلیون و 493 هزار مترمکعب گاز فشرده به مصرف خودروها در استان سمنان رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد رشد یک درصدی مصرف این سوخت پاک در استان بوده ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و نزدیک شدن عید نوروز، بیان داشت: 41 باب جایگاه «سی ان جی» توسط 200 نازل فعال در استان سمنان به ارائه خدمات سوختی مشغول هستند که با بازدیدهای انجام گرفته از سوی کارشناسان این منطقه و اداره استاندارد و تصمیمات اخذ شده در این زمینه به 75 درصد از آنها گواهینامه استاندارد تعلق گرفت و مابقی نیز در حال به‌روز رسانی و رفع موارد گزارش شده هستند.