امام جمعه فریدونکنار گفت: در زمینه تسطیح اراضی کشاورزی حدود 2 میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان اختصاص داده شد اما برخی از مسئولان روستایی جلوی این امر را می گیرند که جای تاسف دارد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید محمود جلالی در هفتمین جلسه‌ شورای اداری شهرستان فریدونکنار، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از فرمان‌هایی است که رهبری بر روی آن تاکید دارند، گفت: مسوولان اداره های فریدونکنار باید نسبت به ترویج اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و این امر را در شهرستان نهادینه کنند.

وی افزود: لازم است که در صنایع مختلف شامل کشاورزی و پرورش ماهی به همت مسئولان شهرستانی و استانی خودکفا شویم.

جلالی با انتقاد از سنگ‌اندازی برخی از مسئولان در زمینه طرح‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: برای پیشرفت شهر و بهبود معیشت مردم لازم است که همه نهادها تلاش کنند و نباید با سنگ‌اندازی جلوی تامین نیازهای مردم را بگیریم.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: در زمینه تسطیح اراضی کشاورزی حدود 2 میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان اختصاص داده شد اما برخی از مسوولان روستایی جلوی این امر را می گیرند که جای تاسف دارد زیرا تسطیح اراضی نقش به‌سزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.

جلالی با انتقاد از برگزاری موسیقی زنده شب یلدا در بازار فریدونکنار، اظهار کرد: هنرمند واقعی کسی است که بتواند با ایجاد اشتغال از انحراف در جامعه جلوگیری کند اما برخی از افراد هنر را در ابتذال و ترویج بی بندوباری می‌دانند.