فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بیرجند با بیان اینکه در مجموع 239 نفر به مناطق غرب کشور اعزام می‌شوند افزود: از این تعداد 195 نفر دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه هستند.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا فلاحی عصر امروز در مراسم اعزام دانش آموزان به راهیان‌نور اظهار داشت: این دانش آموزان به مدت 5 روز به مناطق عملیاتی جنوب یادمان‌های دفاع مقدس طلائیه، خرمشهر، هویزه، شلمچه و سایر یادمان‌هایی که‌ در آن مناطق وجود دارد اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع 239 نفر به مناطق غرب کشور اعزام می‌شوند افزود: از این تعداد 195 نفر دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه هستند.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بیرجند بیان کرد: 6 نفر روحانی نیز در این کاروان حضور دارند که از این تعداد 5 روحانی خواهر و یک روحانی برادر هستند.

فلاحی از حضور 5 راوی دفاع مقدس در این کاروان‌ها خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این کاروان عوامل اجرایی اعم از مسئول کاروان و افراد پشتیبان حضور دارند.

وی از اعزام کاروان دیگری از دانش آموزان در 12 بهمن ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کاروان نیز 239 نفر حضور دارند که‌ 139 نفر دانش آموز هستند.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بیرجند یادآور شد: در 18 بهمن ماه 5 دستگاه اتوبوس برادر با 239 نفر که‌ 195 نفر دانش آموز مقطع دوم متوسطه هستند اعزام خواهند شد.

فلاحی از اعزام آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی مقطع دوم متوسطه برادر در 28 بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: آشنایی با مناطق جنگی جنوب کشور، لمس کردن مظلومیت رزمندگان ما در آن دوران، احیاء روحیه شهادت و جهاد و از خودگذشتگی در نسل جوان و آینده‌دار نظام جمهوری اسلامی ایران را از جمله اهداف اصلی این اعزام‌ها است.