رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتقای خدمات به اقشار مختلف جامعه، گفت: ابلاغ بودجه شهرداری مناطق مختلف یزد یکی از اولویت‌های اجرایی شورای شهر است.

به گزارش مرور نیوز، «امیرحسین رادمنش» در جلسه علنی امروز پنجم بهمن ماه شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثریت اعضای شورا برگزار شد، در مورد وضعیت بودجه شهردرای‌های مناطق شهر یزد، اظهار کرد: متأسفانه بعد از گذشت بیش از 10 ماه سال هنوز بودجه شهرداری مناطق یزد ابلاغ نشده و همین موضوع شهردرای‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

وی رفع مشکل بودجه شهرداری‌های مناطق مختلف یزد را ضروری دانست و بیان کرد: بسیاری از پیمانکاران که در حوزه‌های مختلف با شهرداری‌ها همکاری کردند از شهرداری مناطق مختلف یزد طلب دارند.

رادمنش با بیان این که شورای باید ارتباط خود را با دیگر نهادهای حاکمیتی و نظارتی شهر و استان بیشتر کند،‌ گفت: اعضای شورای برنامه‌ریزی شهرستان یزد که به ریاست فرماندار یزد تشکیل می شود باید بیش ازپیش از طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهر بازدید کرده و نسبت به بررسی مشکلات موجود در این حوزه اقدام کنند.

رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود رفع مشکل تاکسی‌های شهری را از دیگر ضرورت‌های اجرایی مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: صدور گواهینامه‌های جدید با محدودیت‌های رانندگی یکی از مشکلات رانندگان تاکسی شهری است که باید برابر مقررات بررسی و رفع شود.

عضو شورای شهر یزد در پایان با اشاره به این که واگذاری برخی از فعالیت‌های شهرداری به بخش خصوصی نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات گره‌های اداری ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه علی‌رغم این که کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر بعد از بررسی‌های لازم واگذاری بخشی از فعالیت‌های شهرداری به بخش خصوصی را بلامانع دانسته،‌ شهرداری هنوز هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.