سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: نفت و گاز گچساران توانایی شکست هر تیمی را دارد.

به گزارش مرور نیوز، سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران امروز اظهار کرد: برخود لازم می‌دانم به جهت حادثه پلاسکو به مردم شریف و بزرگ ایران تسلیت بگویم.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان انسان‌های بزرگی هستند که همیشه بی‌‌منت برای نجات دیگر انسان‌ها با ایثار جانشان جهاد می‌کنند و من برخود وظیفه می‌دانم این غم بزرگ را به ملت ایران و خانواده این عزیزان تسلیت میگویم.

یزدی در خصوص نحوه بازی تیم نفت گچساران در مقابل سپهر نقش جهان اصفهان گفت: بازی امروز ما در مقابل این تیم اصفهانی یک بازی سخت و نفس‌گیر بود.

سرمربی نفت گچساران افزود: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده بودیم موفق شدیم در این بازی سخت سه امتیاز لازم دست پیدا کنیم.

یزدی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جدول و نزدیکی امتیاز تیم‌ها به‌هم پیروزی در این بازی برای نفت گچساران واقعا حیاتی بود.

بازیکن اسبق استقلال تهران ادامه داد: پیروزی در بازی روز گذشته پله‌ای برای صعود نفت گچساران به لیگ یک است و امیدوارم با همت بچه‌ها ومسوولان این اتفاق روی دهد.

سرمربی نفت گچساران بیان کرد: برخود لازم می‌دانم این برد را به هواداران خونگرم و مردم شهرستان گچساران که در این بازی حضور پیدا کردند تبریک بگویم.

یزدی ادامه داد: همان‌طور که مشاهده کردید در این بازی از پنج موقعیت تیم نفت گچساران فقط یک توپ ما بر تور دروازه بوسه زد و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر برسانیم که با خوش‌شانسی حریف روبرو شدیم.

یزدی با بیان اینکه متاسفانه ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمریناتی که انجام می‌دهیم بچه‌های ما در بازی‌های بعدی دقت بیشتری داشته باشند.

وی اذعان کرد: با زدن گل فشار برروی تیم کم می‌شود و قطعا تیم ما توانایی شکست هر تیمی را دارد و در مسابقات آینده تمام تلاش خود را خواهیم کرد که ایرادات کارمان را برطرف نماییم.

سرمربی نفت گچساران در خصوص بازی روز گذشته در چمن مصنوعی بشارت گچساران ابراز کرد: برخود لازم می‌دانم به مسوولان و تمام مسوولانی که در این چند روز کمک کردند تا شرایطی را فراهم کنند تا بازی روز گذشته در این چمن برگزار شود تقدیر و تشکر کنم.

یزدی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره عقب کشیدن تیم در شروع نیمه دوم اظهار کرد: فشارهایی روی تیم وجود دارد و انتظارت از تیم نفت خیلی بالا است و با توجه به نتایج در دیدار قبلی موجب شد بچه‌ها کمی احتیاط کنند اما دیدید که موقعیت‌های ما توسط دروازه‌بان این تیم مهار شد.