رئیس پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی شهید علی یزدانی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی زاهدان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج علمی سیستان و بلوچستان ، محمدابراهیم قارزی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی زاهدان خبر داد و گفت: این پژوهشکده با هدف اقدامات جهادی و حل مشکلات محرومین استان و حمایت از افراد مبتکر و ایده‌پرداز و به خصوص برگزاری کلاس‌های متعدد در مقاطع مختلف تاسیس شده است.

رئیس پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی شهید علی یزدانی افزود: کلاس‌ها در این پژوهشکده بر اساس نیاز افراد منطقه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای نخستین‌بار در استان کلاس زبان عمومی برای داوطلبان کنکور ارشد، دکتری، آزمون msrt و تولیمو توسط استاد برجسته کشوری سعید نیک‌پور در پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی زاهدان برگزار شود.

قارزی بیان کرد: این دوره برای داوطلبانی که هیچ دانش زبانی ندارند(پایه زبان صفر) با ارائه تکنیک‌های خاص برای کسب درصد کامل از بخش گرامر ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌های آموزشی می‌توانند به پژوهشکده راهبردی اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.