فرماندار نهاوند گفت: در ایام مبارک دهه فجر 79 پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری حدود 35 میلیارد تومان در نهاوند بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، کریم حمیدوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تعداد 79 پروژه در شهرستان نهاوند، تعداد 54 پروژه با اعتبار 22 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و تعداد 25 پروژه با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: 54 پروژه‌ قابل افتتاح در شهرستان نهاوند شامل 12 پروژه در حوزه بهداشت و درمان، پنج پروژه کشاورزی، پنج پروژه بهسازی،‌ دو پروژه راه‌سازی، سه پروژه آموزشی، 12 پروژه برق‌رسانی، دو پروژه ساختمان اداری، یک مجتمع خدمات رسانی و 11 پروژه گاز رسانی هستند.

حمیدوند افزود: با بهره‌برداری از 11 پروژه گازرسانی در دهه فجر، گازرسانی به همه روستاهای شهرستان نهاوند به اتمام می‌رسد و جشن اتمام گازرسانی به همه روستاهای نهاوند برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: 25 پروژه‌ که در این ایام کلنگ‌زنی می‌شوند همه این پروژه‌ها به حوزه به بهداشت و درمان شهرستان اختصاص دارد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: 26 کمیته فرعی به عنوان زیر مجموعه ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند تشکیل شده است که مسئولیت اجرای برنامه‌های دهه فجر را بر عهده دارند و در این ایام در مجموع هزار برنامه فرهنگی در شهرستان اجرا می‌شود که اداره ورزش و جوانان بیشترین برنامه را در این ایام دارد.

حمیدوند به بیمارستان 174 تختوابی نهاوند که مقرر شده بود در ایام دهه فجر افتتاح شود اشاره کرد و گفت: چون نمی‌خواهیم کیفیت کار کم شود ترجیح داده شد افتتاح این پروژه به زمان دیگری موکول شود تا هم پیمانکار، کار را با کیفیت بیشتری تحویل دهد و هم تجهیزات بیمارستانی کامل شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که مطالبه مردم کشور ما در آستانه انقلاب بود در تمام زاوایای جامعه دیده می‌شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف، فعالیت احزاب مختلف و رقابت سالم، دموکراسی که در بطن جامعه وجود دارد همه نشان دهنده‌ی موفقیت این نظام و تجلی شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: با وجود موفقیت کشور در عرصه بین‌المللی دشمنان با همجه‌های فرهنگی درصد خنثی کردن این موفقیت‌ها هستند که امیدواریم رسانه‌ها و مسئولان با تبلیغ عملکرد دولت و نظام خصوصا در ایام دهه فجر بتوانند اهداف شوم دشمنان را خنثی کنند.