امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه سپاه به دلیل ارائه خدمات به نقاط محروم در بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: بسیج سازندگی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت نقاط محروم یزد دارد.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیف‌الله دهقانی در دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با وی که در جریان سفر و بازدید سردار فتوحی از این شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: خوشبختانه سپاه الغدیر یزد تاکنون توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته است.

وی با بیان اینکه این تلاش‌ها نقش مهمی در زمینه محرومیت‌زدایی داشته، بیان کرد: با توجه به محرومیت‌هایی که شهرستان بهاباد با آن درگیر است، سپاه به این شهرستان توجه خوبی داشته است.

امام جمعه بهاباد افزود: با وجود این توجه‌ها، لازم است که توجه بیشتری به نقاط مختلف بهاباد به ویژه نقاط محروم انجام شود تا زمینه رفع محرومیت مردم این نقاط هم فراهم گردد.

دهقانی افزود: تلاش سپاه برای کاهش فقر از روستاها و شهرهای مختلف به ویژه استان یزد سبب شده که این نهاد در بین مردم نقاط مختلف به ویژه نقاط محروم، جایگاه و درخشش ویژه‌ای داشته باشد.

وی یکی از تاثیرگذارترین فعالیت‌های صورت گرفته در سپاه را فعالیت‌های بسیج سازندگی دانست و گفت: بسیج سازندگی پیشتاز اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه محرومیت‌زدایی در استان یزد است.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: این قشر بسیج توانسته با اجرا‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در نقاط مختلف استان، نقش مهمی در توسعه روستاها و شهرهای استان به ویژه بهاباد داشته باشد.

دهقانی به نقش بسیج در عمران و محرومیت‌زدایی روستاها اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای کشور از ظرفیت‌های فراوانی برای حضور در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت‌زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.