فرماندار شهرستان قاین از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 23 روستای این شهرستان در بخش‌های مرکزی، نیمبلوک و سده با اعتبار بیش از 12 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، بهمن کهن‌ترابی اظهار داشت: در بخش گازرسانی تعداد 4 پروژه بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار هزینه شده برای آن بیش از 22 میلیارد و 760 میلیون تومان است.

وی بیان کرد: از پروژه‌های شاخص این بخش افتتاح گازرسانی به شهر اسفدن و 4 روستای شهرستان با اعتبار بیش از 10 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

فرماندار شهرستان قاین بیان کرد: در بخش راه و شهرسازی نیز 4 پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کهن‌ترابی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه بیش از 44 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

وی افزود: از پروژه‌های شاخص این بخش بهره‌برداری باند دوم محور قاین-گناباد به طول 13 کیلومتر با اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان قاین ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم این بخش بهره‌برداری باند دوم محور سه راهی روم - آفریز به طول 9 کیلومتر با اعتبار بیش از 14 میلیارد و 500 میلیون تومان است که به بهره‌برداری می‌رسد.

کهن‎ترابی بیان کرد: از دیگر پروژ‌ه‌های این بخش بهره‌برداری باند دوم محور اسفشاد- سه راهی حوض رباط به طول 10 کیلومتر با اعتباربیش از 12 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

وی گفت: همچنین در بخش بهداشت و درمان تعداد 10 پروژه مورد بهره‌برداری یا کلنگ‌‌زنی قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان قاین اعتبار هزینه و پیش‌بینی شده این پروژه‌ها را بیش از 11 میلیارد و 30 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از پروژه‌های شاخص این بخش توسعه اورژانس و بخش دیالیز بیمارستان شهدای قاین با اعتبار بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون تومان و همچنین تکمیل زایشگاه بیمارستان با اعتبار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

کهن‌ترابی خاطرنشان کرد: همچنین شاهد آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه در این حوزه شامل احداث پایگاه اورژانس 115 شماره 2 شهر قاین، احداث مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت، احداث پانسیون پزشکان و مرکز آموزش بهورزی با اعتبار بیش از 5 میلیارد و 330 میلیون تومان خواهیم بود.