مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب و سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور، زنگ انقلاب در 355 واحد آموزشی این شهرستان نواخته شد.

به گزارش مرور نیوز، جمشید ابوالفتحی ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ در دبیرستان دوره متوسطه اول دخترانه شاهد این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این ایام فرخنده فرصت مناسبی است، تا نسل امروز با اهداف پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان‎های امام راحل آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: نسل نوجوان و جوان امروزی باید همانند جوانان غیور دوران پیروزی انقلاب اسلامی حافظ ارزش‎های نظام بوده و همواره از دستاوردهای انقلاب اسلامی که در سایه دلاوری، از خودگذشتگی و وحدت مردمی شکل گرفته است، حراست کنند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است، تا نسل جوان امروز هر چه بیشتر با اهداف والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا شده و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در جهت صیانت و حراست از گنجینه عظیم انقلاب به ایفای نقش بپردازند.

ابوالفتحی با اشاره به تجدید بیعت جامعه دانش‎آموزی شهرستان بروجرد در دهه مبارک فجر با آرمان‎های امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید کرد: حضور حداکثری در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نمودی عینی از حرکت جامعه دانش‎آموزی حول محور تداوم اهداف انقلاب است.

وی تأکید کرد: بی‎شک معلمان و دانش‎آموزان با حضوری گسترده در این جشن ملی مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان و دشمنان انقلاب زده و به همگان ثابت می‎کنند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‎های فرهنگی و ورزشی در ایام‌ا‌لله دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

ابوالفتحی اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال بیش از 30 برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی برای دانش‎آموزان در نظر گرفته شده که جشنواره‎های ورزشی، نمایشگاه‎های درون مدرسه‎ای، مسابقات فرهنگی خاطره‎نویسی و مقاله‌نویسی، تجلیل از خانواده‎های معظم شهدای فرهنگی و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از آن جمله هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‎آموزان با اجرای برنامه‎های متنوع در دهه فجر سهم خود را در پاس‎داشت ارزش‎های انقلاب اسلامی ایفا می‎کنند.

گفتنی است، همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد بروجرد، نمایشگاه ماکتی از بناهای تاریخی کشور و صنایع دستی و همچنین نمایشگاه غذا و دسر با حضور مسؤولان در این مدرسه افتتاح شد.