معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سیدعلی زمزم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین دوره برگزاری فیلم فجر در استان همزمان با سی و پنجمین دوره برگزاری فیلم فجر کشور در تاریخ 14 تا 21 بهمن ماه در محل سالن علامه فرزان اداره کل ارشاد استان برگزار می‌شود.

وی این جشنواره را بزرگترین رویداد سینمایی استان در خراسان جنوبی دانست و افزود: این جشنواره هر روز از ساعت 3 تا 11 شب به صورت 4 اکران در روز انجام می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جشنواره 16 عنوان فیلم در استان اکران می‌شود بیان کرد: سارا و آیدا، یادم تو را فراموش، ماجرای نیمروز، دعوت‌نامه، اسرافیل، بن‌بست وسوق، چراهای ناتمام، فصل نرگس، خوب، بد و جلف، یک روز به خصوص، ماه گرفتگی، کمدی انسانی، نگار، انزوار، خانه دیگری و آزاد به قید شرط از جمله این فیلم‌ها است.

زمزم با بیان اینکه در حال حاضر در سامانه سینوگرام این فیلم‌ها قابل خریداری است تصریح کرد: اگر این فیلم‌ها به صورت دانه‌ای خریداری شود قیمت خرید 8 هزار تومان با 20 درصد تخفیف است اما اگر بسته‌ای خریداری شود 6 هزار تومان قیمت هر فیلم است که‌ 40 درصد تخفیف دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر این فیلم‌ها تاکنون اکران نشده است و این ظرفیت خوبی برای استان است.