بوشهر- استاندار بوشهر از پیگیری خواسته مردم چاه مبارک برای ارتقا به شهر خبر داد و گفت: اجرای 167 خانه بهداشت در استان در دستور کار است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست هم اندیشی توسعه و اشتغال روستایی در شهرستان عسلویه با اشاره به تجلیل از دانش آموزان نخبه هر شهرستان در نشست‌های هم اندیشی اظهار داشت: ثروت ما نفت و گاز نیست بلکه منابع انسانی است که آینده سازان کشور هستند و به خوبی به ایشان توجه نکردیم.

وی بیان کرد: دهیاران و اعضای شوراها در روستاها به درس خواندن اهمیت بدهند و درس خواندن را تشویق کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کسر 12 درصد اعتبار آلایندگی صرف کیفیت تحصیل و تقویت بنیه آموزشی خواهد شد.

سالاری ادامه داد: وجوه در نظر گرفته شده به شورای اسلامی بخش برگشت داده می‌شود که برای کیفیت آموزشی هزینه می‌شود و شورای اسلامی این اعتبارات را برای ساخت مدرسه و تجهیزات هزینه نکنند.

وی با اشاره به اجرای بوستان‌های امید در روستاهای استان اضافه کرد: در راستای اجرای طرح سلامت دهان و دندان، منابع مالی کاروان‌های سیار دندانپزشکی تامین شده است.

استاندار بوشهر گفت: اجرای 167 خانه بهداشت در استان در دستور کار است که عملیات اجرایی 95 خانه بهداشت شروع شده است.

سالاری در مورد خواسته مردم چاه مبارک برای ارتقا به شهر گفت: مدیرکل تقسیمات کشوری به بیدخون، چاه مبارک سفر کرده و ما هم با جدیت این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.