مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای نیل به اهداف بهزیستی 16 باب مهد کودک در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مرور نیوز، بهزاد ستاری ظهر امروز در مراسم افتتاح مهد کودک های روستایی شهرستان نیر اظهار داشت: در طول دهه مبارک فجر 55 پروژه مختلف در سطح استان اردبیل افتتاح شده و تا پایان این دهه نیز ادامه دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 80 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کلینیک مددکاری در شهرستان نیر تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزیهای انجام شده بنیاد فرزانگان در راستای توسعه خدمات‌رسانی‌های بهزیستی استان در اردبیل تشکیل شده و فعالیتهای خود را آغاز می‌کند.

ستاری از افتتاح و بهره‌برداری 16 مهد کودک در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد 8 مهد کودک در نیر راه‌اندازی می‌شود که در جهت اهداف بهزیستی شهرستان نیر در استان پیشقدم است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در طول برنامه ششم توسعه خبر داد و افزود: در برنامه داریم یک واحد مهد کودک در بخش کورائیم، مرکز سلامت روان کورائیم و مرکز خدمات بهزیستی در این بخش را راه‌اندازی کنیم.

فرماندار شهرستان نیر نیز در این مراسم با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر در سطح شهرستان نیر بیان کرد: 8 باب مهد کودک روستایی در نیر راه‌اندازی می‌شود که برای راه‌اندازی این تعداد مهد کودک‌ اعتباری بالغ بر 145 میلیون تومان هزینه شده است.

مهدی احمدی با بیان اینکه مربیان مهد کودک باید با تخصص ویژه به تربیت کودکان بپردازند، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات افراد آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده اجتماعی و ارائه مشاوره‌ها و خدمات مناسب به آنها کلینیک مددکاری توسط بخش خصوصی در شهرستان نیر راه‌اندازی می‌شود.