استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه دایمی محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی تا پایان بهمن در ارومیه افتتاح می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، قربانعلی سعادت امروز در آیین رونمایی از محصولات صادراتی شرکت آذر روان‌ساز ارومیه تولیدکننده انواع روغن موتور اظهار داشت: اخیراً سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی موظف به برگزاری نمایشگاه دایمی محصولات تولیدی استان شده که تا پایان بهمن ماه این نمایشگاه افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان استان باید برای شکوفایی اقتصاد دست در دست هم دهند، گفت: بنابراین نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی می‌تواند محل تلاقی این موضوع باشد.

وی با ابراز تاسف از اینکه در آذربایجان‌غربی تعصب مصرف محصولات تولیدی استان وجود ندارد، تصریح کرد: این در حالی است که در سایر استان‌های کشور همانند اصفهان، ابتدا محصولات تولیدی خود را مصرف می‌کنند.

سعادت افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید پس از آماده‌سازی نمایشگاه دائمی، تمامی محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی در تمامی زمینه‌ها را در معرض دید عموم قرار داده و علاوه بر آن، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را در این محل گرد هم آورد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید در آذربایجان‌غربی تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسد که هیچ‌کس محصول تولیدی خارج از استان را خریداری نکند بیان کرد: تنها در صورتی حق خرید از استان‌های همجوار یا سایر استان‌ها وجود دارد که مشابه آن وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید تولیدات استان خریداری شود، گفت: در این صورت مسئله اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محقق می‌شود.