مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران به فراز و نشیب‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهارکرد: در حال حاضر ما وظیفه داریم با امید و نشاط دادن به مردم، این فضای انقلابی را حفظ کنیم و هر کس بخواهد با سیاه‌نمایی، مردم را ناامید و به نظام بدبین کند، خیانت کرده است.

به گزارش مرور نیوز، ثریا شارقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه زنان کارآفرین شهرستان قدس گفت: انقلاب ایران به لحاظ ماهیت از سایر انقلاب‌هایی که در جهان اتفاق افتاد مثل انقلاب روسیه و فرانسه بسیار متفاوت و در انقلاب اسلامی تکثیر اقشار قابل توجه بود. عامل دینی و مذهبی تهییج کننده مردم بود و رهبری کاریزماتیک حضرت امام (ره) شکل متفاوتی به این انقلاب داد . روح حاکم بر انقلاب اسلامی عشق و عاطفه و ارزش بود که در سایر انقلاب‌ها نمی‌توانیم نظیر آن را پیدا کنیم

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران با اشاره به گزارشی که صندوق بین‌المللی پول در مورد وضعیت اقتصادی ایران در آذرماه داد، گفت: بر اساس اعلام این صندوق، تورم در ایران 9 درصد، رشد اقتصادی 6 درصد است و این میزان رشد اقتصادی در 9 سال گذشته بیشترین رشد بوده است که دلیل آن اجرای برجام و در پی آن افزایش صادرات و تولید نفت بیشتر بوده است.

شارقی در پایان اظهار کرد: دغدغه سال آینده تثبیت وضعیت موجود است که باید با کاهش نرخ سود تسهیلات و کارآفرینی و افزایش صادرات آن را حل کرد البته باید به این نکته توجه کرد که این گزارش یک ارگان خارجی است و خیلی هم علاقه‌ای به رشد اقتصاد ایران ندارد.