استاندار بوشهر گفت: مردم مرزدار بوشهری در دهه فجر پیام وحدت و یکپارچگی خود را به منصه ظهور رساندند که اوج این اتحاد در راهپیمایی 22 بهمن به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش مرور نیوز، مصطفی سالاری صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر در جمع خبرنگاران با تبریک یوم‌الله 22 بهمن و با قدردانی از حضور پرشور مردم بوشهر در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور حماسی مردم بوشهر در این راهپیمایی وحدت‌بخش و مایه دلگرمی برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در هر زمان مدافع و مرزبان خلیج‌فارس بودند، گفت: پیام مردم در راهپیمایی این روز وحدت‌آفرین و اتحاد‌بخش است چراکه مردم مرزدار بوشهری در دهه فجر پیام وحدت و یکپارچگی خود را به منصه ظهور رساندند که اوج این اتحاد در راهپیمایی 22 بهمن به رخ جهانیان کشیدند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن همه اقشار و گروه‌ها حضوری فعال و پرشوری دارند افزود: مردم استان بوشهر که همواره مرزداران صادق و مقتدری بوده‌اند در این روز با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن صلابت خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاورهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

سالاری با بیان اینکه بوشهری‌ها همیشه مرزداران شجاع و وظیفه شناسی بوده‌اند گفت: استان بوشهر که دارای بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس است، مردم شجاع بوشهری از این آب‌راه و مرز استراتژیک همواره با اقتدار حفاظت و صیانت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همواره حفاظت از دستاورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مرزداری در استان بوشهر با صلابت وجود داشته است افزود: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حفاظت از این سرزمین و تمامیت ارضی مقاومت و پایداری خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌‌اند.