مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور و شعور خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گلدان انقلاب اسلامی، گل کاشتند.

به گزارش مرور نیوز، مراسم سی‌و‌هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف این استان به طور باشکوهی برگزار و عزت و اقتدار ایران و ایرانی به نمایش گذاشته شد.

امروز مردم دیار کهگیلویه و بویراحمد مهد مردان دلیر و شیرزنان عرصه پیکار آمدند و فریاد توحیدی "الله اکبر" سر دادند تا به دنیا نشان دهند که ادامه دهنده راه 1880 شهید این دیار هستند.

امروز مخالفان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عظمت و شکوه سلاح بزرگ و برنده "الله اکبر" و "لا اله الا الله" ملت بزرگ و ولایتمدار ایران از جمله کهگیلویه و بویراحمدی‌ها را به تماشا نشستند و دیدند چگونه پرچم پرافتخار و سرافراز ایران در دستان اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد تکان می‌خورد.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در گلدان انقلاب گل کاشتند/همه یک صدا آمده بودند

امروز خیابان‌های شهرهای مختلف ایران اسلامی از جمله شهرهای کهگیلویه و بویراحمد میهمان حضور مقتدرانه مردم دین باور و همیشه در صحنه یاور انقلاب اسلامی بودند و از این شکوه و عظمت بالیدند.

درود بر روان آزادی خواهانی که خون سرخ خود را تقدیم شجره طیبه انقلاب اسلامی کردند که هم اکنون این درخت میوه فراوان داده و چشمان حکومت سلطه را بسته است.

امروز مردم کهگیلویه و بویراحمد همه با هم سرود عشق به وطن را سر دادند و آرزوی ترامپ و همفکرانش را لگدمال کردند و جواب دندان شکنی به تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار دادند و با سر دادن شعار " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" ثابت کردند تحریم‌ها و تهدیدها ذره‌ای مانع دست کشیدن مردم انقلابی و ولایتمدار ایران عیز از آرمان‌های انقلاب، نظام، امام و رهبری نمی‌شود.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در گلدان انقلاب گل کاشتند/همه یک صدا آمده بودند

امروز مردم جای جای ایران عزیز از جمله کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با حضور پرشور خود در سی‌و‌هشتمین سالگرد انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن درس فراموش نشدنی به استکبار دادند.

همه یک صدا آمده بودند و اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان کشاندند." زنده باد ایران و ایرانی"