امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه حضور روحانیت در جریان انقلاب استمرار دارد گفت: امروز شیعه و اهل‌سنت بیرجند با حضور خود در راهپیمایی بار دیگر مستکبران عالم به ویژه آمریکا خائن را ناامید کردند.

به گزارش مرور نیوز، مولوی غلام حیدرفاروقی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: دهه فجر ایام رهایی مردم از ظلم و رسیدن به نور و روشنایی است.

وی با بیان اینکه امروز مردم بیرجند و خراسان جنوبی نشان دادند که پشت سر روحانیت علما ایستاده‌اند و این برای همه ما جای افتخار است افزود: حفظ تعهد به اسلام رهبری حضور مردم در صحنه، حفظ اتحاد و همبستگی از عوامل تأ ثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود و حفظ آن باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی می‌شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: حضور روحانیت در جریان انقلاب استمرار دارد و امروز مردم خراسان جنوبی، بیرجند و مردم تمام کشور ایران برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

مولوی فاروقی افزود: امروز مردم خراسان جنوبی و بیرجند چه اهل‌سنت و شیعه در کنار هم در مراسم راهپیمایی حضور پیدا کرده تا یکبار دیگر مستکبران عالم و در راس آن آمریکا خائن مایوس شود.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی تحولات زیادی در جامعه ایجاد و نقشه‌های دشمنان برای نابودی اسلام خنثی می‌شود اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن بستری مناسب برای انتقال ارزش‌ها است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: باید بتوانیم دستاوردها و ارزش‌های اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم و حضور مردم امروز بیانگر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، تبعیت از رهبر انقلاب است و خوشبختانه تاکنون تمامی محاسبات دشمن در صحنه انقلاب نقش برآب شده است.

مولوی فاروقی افزود: مردم با حضور در راهپیمایی بار دیگر اتحاد همدلی خود را به رخ جهانیان کشیدند.