معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بم گفت: تورهای گردشگری شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به مناسبت تعطیلات نوروزی برپا می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، عباس زورونی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهار داشت: ما ادعا داریم که بم قدمتی 6 هزار ساله دارد و گواه آن ارگ تاریخی است، لذا باید در نوروز امسال استقبالی بی‌نظیر از میهمانان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های متعددی داریم که از جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، اجرای موسیقی سنتی، استقرار سیاه چادر عشایری و برگزاری شترسواری و اسب‌سواری در مقابل ارگ و اجرای سفره هفت در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد.

زورونی ابراز داشت: استقرار راهنمایان گردشگری، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کتاب و پخش مستند جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در ارگ تاریخی بم از دیگر برنامه‌های شهرستان بم در نوروز 96 است.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته برای بازدید مسافران نوروزی از همه جاذبه‌های گردشگری شرق استان کرمان تورگردانی داشتیم و امسال هم با فرمانداری‌های ریگان، فهرج و نرماشیر هماهنگی لازم انجام می‌شود.

رضا رحیم‌نژاد بخشدار مرکزی بم نیز با اشاره به تکمیل باند دوم جاده بم -کرمان در چند روز آینده اظهار داشت: در حال فراهم کردن امکانات برای استقبال باشکوه از مسافران نوروزی در ورودی شهرستان هستیم.

وی عنوان کرد: آماده‌سازی ورودی روستاهای ابارق و خواجه نظام شامل احداث سرویس بهداشتی در مسجد حاشیه جاده ابارق و در پارک خواجه نظام در دستور کار ما قرار دارد.