فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه در راستای رشد و پیشرفت شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران آماده هرگونه مساعدت در تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و اداری هستیم گفت: در راستای جذب سرمایه‌گذار از تمام ظرفیت شهرستان سربیشه استفاده می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، محمد جواد فلاحی ظهر امروز در دیدار با مدیر توسعه انرژی‌های تجدیدناپذیر شرکت دانا انرژی که در راستای بررسی و امکان سنجی پروژه تولید برق از انرژی باد صورت پذیرفت اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری دانا انرژی برای تولید انرژی برق به وسیله باد، قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان سربیشه را دارد.

وی افزود: طرح مذکور نیازمند سرمایه‌گذاری به مبلغ 70 میلیون دلار است که قسمت اعظم آن توسط فاینانس (تسهیلات مالی خارجی) تامین خواهد شد.

فرماندار سربیشه ادامه داد: در صورت موافقت نهایی شرکت مذکور برای اجرای این طرح 50 مگاوات برق از انرژی باد تولید می‌شود که به صورت قراردادهای معین توسط وزارت نیرو خریداری می‌شود.

فلاحی گفت: فرمانداری شهرستان در راستای رشد و پیشرفت شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران، آماده هرگونه مساعدت در تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و اداری می‌باشد و در این راستا از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای تسهیل و جذب سرمایه‌گذاران استفاده خواهد کرد.