رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال گفت: تلاش راهداران شهرستان خلخال برای بازگشایی راه‌های ارتباطی بین شهری خلخال همچنان ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمد قربانی صبح‌امروز در حاشیه بازدید از محور خلخال - اسالم اظهار داشت: تلاش راهداران شهرستان خلخال برای بازگشایی راه‌های ارتباطی بین شهری خلخال در مدت 2 روز بارش برف و کولاک همچنان ادامه دارد و این تلاش شبانه‌روزی شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: با وجود بارش برف سنگین در محورهای برف‌گیر شهرستان از جمله گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم این جاده در طول روزهای برفی همچنان بر روی خودروها باز و تردد در آن‌ها جریان داشته ‌ولی برف سنگین توانسته راه 150 روستای این شهرستان را مسدود کند که به همین دلیل ما از ترددکنندگان انتظار داریم که تا حد امکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: از تمامی رانندگان درخواست داریم که خودروهای خود را به تجهیزات و امکانات زمستانی مجهز کنند و به‌طور حتم زنجیرچرخ را در هنگام عبور از گردنه الماس و سایر محورهای کوهستانی به همراه داشته باشند.

قربانی بیان کرد: بارش برف و کولاک از دو روز پیش این شهرستان را دربر گرفته و تردد را با مشکلاتی مواجه کرده است که به همین رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند تا در حد ممکن از وقوع حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری شود، چرا که تضمین سلامتی مردم از اولویت ویژه‌ای برای ما برخوردار است.

فرامرز فرض‌اله پور، رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز در این بازدید گفت: دمای هوای این شهرستان هم‌اکنون منفی هفت درجه است و وضعیت دمای هوای این شهرستان تغییر چندانی نداشته و در دو روز گذشته شاهد بارش برف و کولاک بوده‌ایم.