معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان به مسدودی راه دسترسی 8 روستای لرستان اشاره کرد و گفت: 1987 کیلومتر از محورهای روستایی لرستان برف‌روبی شد.

به گزارش مرور نیوز، حبیب جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: هم‌اکنون راه دسترسی 8 روستای استان مسدود است که‌ تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه درمجموع 89 نیروی راهدار با 53 دستگاه ماشین‌آلات درگیر برف‌روبی و بازگشایی محورهای روستایی استان هستند، افزود: در 48 ساعت گذشته هزار و 978 کیلومتر باند در محورهای روستایی برف‌روبی شده که برای انجام این کار بیش از 140 تن شن و نمک استفاده‌شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده استان در 48 ساعت گذشته 261 راهدار و نیروی ستادی در بازگشایی و مدیریت راه‌های اصلی و فرعی استان فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری در 48 ساعت گذشته به 708 دستگاه خودرو کمک‌رسانی داشته‌اند، بیان کرد: در این مدت با استفاده از 172 دستگاه ماشین‌آلات راهداری و سه هزار و 20 تن شن و نمک، بیش از هفت هزار و 534 کیلومتر باند برف‌روبی در سطح راه‌های اصلی و فرعی استان انجام‌ شد.