فرمانده انتظامی محلات گفت: دو جوانی که با آتش‌سوزی عمدی باعث وارد آمدن خسارت 10 میلیارد ریالی به گلخانه‌ای در این شهر شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر شمس بیرانوند اظهار کرد: در اوایل بهمن ماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره آتش‌سوزی گلخانه واقع در دهکده گل، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و مشخص شد که گلخانه‌ای مورد حریق قرار گرفته است.

وی اضافه کرد‌: در بررسی تخصصی کارشناسان آتش‌نشانی عمدی بودن این آتش‌سوزی مورد تایید قرار گرفت و مشخص شد که در این حریق 10 میلیارد ریال خسارت به واحد این گلخانه وارد شده است.

بیرانوند با اشاره به ارجاع پرونده برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان گفت: با بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس مشخص شد، افرادی ناشناس پس از ورود به محل گلخانه پس از ریختن ماده اشتعال‌زا اقدام به آتش زدن گلخانه نموده و متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی محلات افزود:‌ با ادامه بررسی تخصصی پلیس، هویت یکی از متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه وی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ فرد دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه دخالت در این آتش‌سوزی شد که سرانجام با ادامه تحقیقات و با مشاهده دلایل و مدارک موجود به نقش خود در آتش‌سوزی با همدستی پسرخاله‌اش به دلیل اختلاف مالی با مالک گلخانه اعتراف کرد.

بیرانوند ادامه داد:‌ متهم دیگر پرونده نیز در عملیاتی دستگیر شد و هر دو متهم برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی و سپس با قرار وثیقه روانه زندان شدند.