امیررضا حیدری به عنوان رئیس جدید معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز، فرمانده انتظامی استان ایلام با معرفی رئیس جدید وظیفه عمومی پلیس استان بر تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت رده های اجرایی پلیس تأکید کرد.

سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم معارفه معاون جدید وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم و از بطن جامعه است که بیشترین ارتباط را در رده های مختلف با مردم دارد.

وی معاونت وظیفه عمومی را از معاونت های حساس و دارای ارتباط مستقیم با مردم نام برد و گفت: تکریم ارباب رجوع بایستی از اولویت فعالیت های پلیس قرار بگیرد.

در این مراسم از تلاش های چند ساله سرهنگ رضا یاسمی معاون سابق وظیفه عمومی تقدیر و سرهنگ امیر رضا حیدری به عنوان رئیس جدید معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام معرفی شد.

غرفه شهدای پلیس ایلام راه اندازی شد

به منظور آشنایی هر چه بیشتر با رشادت های شهیدان والا مقام، غرفه شهدای گرانقدر نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام افتتاح و راه اندازی شد.

در این غرفه که به هت ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام برپا شده است تمثال مبارک شهداء، وصیت نامه و دست نوشته های آنان به نمایش گذاشته شده است.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه افتتاح غرفه شهدای پلیس ایلام اظهار داشت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شهادت طلبی و ایثار جوانان این مرز و بوم است و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

محموله 11 تنی برنج قاچاق در ایلام توقیف شد

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز محموله برنج قاچاق 11 تنی در ورودی شهر ایلام کشف وضبط شد.

وی گفت: پلیس با ایجاد تور ایست و بازرسی در وردی شهر ایلام خودرو مورد نظر را شناسایی و توقیف که پس از بررسی مقدار 11 تن و200 کیلو گرم برنج قاچاق فاقد مدارک گمرکی به ارزش تفریبی 450 میلیون ریال کشف و ضبط شد.