با حضور نماینده ولی‎فقیه در استان لرستان مراسم بزرگداشت جانباز شهید محمود باباخانی ظهر امروز در مسجد علوی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، ظهر امروز مراسم بزرگداشت جانباز شهید محمود باباخانی با حضور مراسم آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امیر مهدی مددی؛ فرمانده قرارگاه لشکر 84 خرم‌آباد، یدالله دل‌آرام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، پاسدار ماشاءالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد علوی خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از پایه‌های اساسی انقلاب است، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان الگو و اسوه باید به نسل‌های آینده معرفی شوند.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین گفت: امروز افرادی هستند، در عهدی که با خدا بسته‌اند، با نثار جان وفاداری خود را اثبات می‌کنند و کسانی همچون مدافعان حرم منتظر شهادت هستند که در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مبارزه با کفار و دشمنان اسلام می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، این شهید والامقام جانباز 70درصد و فرزند شهید بسیجی احمد باباخانی متولد 1338 در شهر معمولان که پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحت ناشی از جنگ 22بهمن ماه امسال به پدر شهیدش پیوست.