مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از امدادرسانی این جمعیت به 1242 نفر حادثه دیده در برف و کولاک و حوادث جاده ای، شهری و کوهستانی طی بهمن ماه امسال در گلستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز حسین احمدی با بیان اینکه در این مدت 63 مورد حادثه در استان رخ داده است، اظهار کرد: از این تعداد 11 مورد مربوط به برف و کولاک، 40 مورد حوادث جاده ای، 5 مورد خدمات حوادث شهری و 3 مورد نیز خدمات حوادث کوهستانی بود.

وی، مجموع کل حادثه دیدگان در یک ماه گذشته را 1242 نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت به 1043 نفر در برف و کولاک، 117 نفر در حوادث جاده ای، 5 نفر در حوادث شهری و 45 نفر در حوادث کوهستانی امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه در بهمن ماه امسال 47 نفر در عملیات های مختلف توسط نیروهای امدادی این جمعیت نجات یافتند، تصریح کرد: 6 نفر از این افراد به صورت سرپایی مداوا شدند و 41 نفر هم به مراکز درمانی اعزام شدند. همچنین 4 نفر در این مدت اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع 97 تیم عملیاتی به حوادث مختلف اعزام شدند، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته، 272 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان گلستان با استفاده از 69 دستگاه آمبولانس به هم میهنان عزیز امداد رسانی کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای استان از زمان وقوع حوادث تا اطلاع به جمعیت هلال احمر استان سه دقیقه و 33 ثانیه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه 7 دقیقه و 25 ثانیه بوده است.