مردم بیرجند در اجتماعی پرشور در واکنش به سخنان استاندار خراسان جنوبی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان تجمع کردند.

قاسمی: آقای استاندار به جای دغدغه شاد کردن مردم گره از کار مردم باز کنید

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جناب استاندار لطفا شما مشکلات مردم از بیکاری و تعطیل شدن کارخانه ها و گرانی را حل کنید، مردم با همین ها شاد می شوند و نیازی به رقصیدن ندارند.

سرهنگ علی قاسمی در جمع مرد معترض بیرجندی در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هرکجا که اسلام در خطر باشد سپاه و بسیج وارد می شود، اظهار داشت: حفظ اسلام تکلیفی است که بر دوش همه است و ما اگر لحظه ای غفلت کنیم اشرار جامعه بر ما حاکم می شوند و هرکجا هم کوتاه آمده ایم سر و کله مفسدین پیدا شده است.

وی تصریح کرد: احکام اسلام برای همه مشخص است و نیاز به تفسیر ندارد، در کجای اسلام آمده است که رقص مرد برای مرد یا زن برای زن یا مرد و زن برای یکدیگر جایز است و اشکالی ندارد؟ آن چیزی که در اسلام آمده فقط رقص زن و شوهر برای همدیگر است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هدف از انقلاب را ترویج امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: ما این همه شهید در جنگ تحمیلی و 17 هزار شهید ترور نداده ایم که امروز بخواهیم بگوییم رقص خوب است یا بد است.

قاسمی ادامه داد: بله در زمان طاغوت در کلاته دهاتی عده ای این حرف ها را می زدند ولی اینکه ما در جمهوری اسلامی این حرف را از استاندار بشنویم که در جمع هنرمندان و در جلسه اندیشه ورزی بنشیند و بگوید رقص اشکالی ندارد جای تاسف است.

وی خطاب به استاندار گفت: جناب استاندار شما به جای اینکه رقص را راه حل شادی مردم بدانید بهتر است قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان را فعال کنید، نه اینکه فقط یک جلسه تشکیل داده اید تا صورت جلسه ای تهیه کنید برای روزی که رئیس جمهور و وزرا از شما کار بخواهند و شما هم آن را تحویل دهید.

قاسمی با بیان اینکه عده ای مشاوران استاندار شده اند که تنها دغدغه شان چگونگی برگزاری کنسرت است، افزود: آقای استاندار وقتی مردم ما شاد می شوند که مشکلات بیکاری و گرانی و تعطیلی کارخانه ها حل شود نه اینکه با رقص و برگزاری کنسرت مردم را شاد کنیم.

وی به برخی صحبت های استاندار در روز انتصابش در استان اشاره کرد و گفت: شما که گفته بودید من برای کار آمدم و ما مرد کاریم، حالا بعد از چند ماه از حضور شما در استان به مردم بگویید چه کارهایی را انجام داده اید؟

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به انتصابات غیربومی متعدد استاندار در ادارات استان اشاره کرد و افزود: آقای استاندار روز اول گفتند ما از نیروی غیربومی استفاده نمی کنیم ولی حالا در دفتر خودتان چند نفر نیروی غیربومی هستند؟

 

انتقاد از صدا و سیمای استان بابت عدم پخش حتی یک جمله از اعتراض ائمه جمعه استان

قاسمی با بیان اینکه متاسفانه صدا و سیمای استان حتی یک جمله هم از اعتراض 22 امام جمعه استان در نماز جمعه پخش نکرد، گفت: من مطمئن هستم تجمع امروز و حرف های ما را هم صدا و سیما پخش نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: البته حرف های ما به گوش کسانی که باید برسد می رسد ولی باید صدا و سیما هم به دغدغه های مردم توجه کند و اهمیت دهد.