معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلاب تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال به واحدهای مسکونی، راه‌های روستایی و کشاورزان این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش مرور نیوز، همت بلوچی امروز در عنبرآباد اظهار داشت: بارش باران در شهرستان عنبرآباد موجب طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب در روستاها شده است.

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: طبق گزارش‌های اولیه تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال به بخش‌های مختلف در عنبرآباد خسارت وارد شده است.

وی بیان داشت: بیش از 350 واحد مسکونی غیرمقاوم و کپری در روستاهای حسین‌آباد، سبزگزی، شوکت‌آباد، خاتون‌آباد، عبدل‌آباد، مهتابی و بخش جبالبارز جنوبی بین 50 تا 90 درصد خسارت دیده‌اند.

بلوچی افزود: همچنین راه‌های روستایی، زیرسازی، آسفالت و ابنیه بخش مرکزی و جبالبارز جنوبی دچار خسارت شده که بالغ بر 20 میلیارد ریال در بحث راه خسارت وارد شده است.

معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: بارش باران و جاری شدن سیلاب به بیش از 12 هکتار از آبیاری تحت فشار خسارت وارد کرد و همچنین 8 رأس گوسفند متعلق به عشایر روستای کنارزاغان تلف شدند.

بلوچی گفت: طغیان رودخانه‌های فصلی در عنبرآباد موجب مسدود شدن 40 راه روستایی در دهستان امجز و بخش جبالبارز جنوبی شد که همچنان این را‌ه‌ها مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط با بحران در حال انجام خدمات رسانی به مردم هستند و تلاش می‌کنند که مشکلات مردم به‌حداقل برسد.