فرماندار طرقبه و شاندیز گفت: در برخی محورهای شهرستان شاندیز شاهد حضور مردمی هستیم که برای تیوب سواری مراجعه کرده‌اند و خواستاریم این مسئله به فردا موکول شود.

به گزارش مرور نیوز، علی حسینی اظهار داشت: شهرستان طرقبه و شاندیز در این شرایط، شرایط خاصی دارد و حدود نیم متر برف در این شهرستان باریده است.

فرماندار طرقبه و شاندیز بیان کرد: در برخی از روستاهای ما حدود 70 سانتیمتر برف آمده است و با تمام تمهیدات فراهم شده خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و تمامی راه‌های اصلی در حال حاضر باز است.

حسینی افزود: شرکت‌های خدمت رسان نیز در حال فعالیت هستند و تنها مشکلی در حوزه راهداری داریم و آن این است که در حال برف روبی هستند اما خیل عظیمی از جمعیت با تیوب در منطقه حاضر شده‌اند و خواستار هستیم فرصتی داده شود تا مسیرها باز شود زیرا در حال حاضر جاده شاندیز شلوغ شده است.همین وضعیت را در جاده طرقبه و نغندر و دهبار داریم و از مردم درخواست داریم با نیروهای ما همکاری کنند و برنامه تیوب سواری را به فردا موکول کنند.

وی بیان کرد: همچنین اکنون وضعیت خوبی برای کوهنوردی نیست و شرایط امدادرسانی را قطعاً مشکل می‌کند و خواستار هستیم مردم برای کوهنوردی نیز مراجعه نکنند. همچنین تمام مدارس طرقبه و شاندیز فردا تعطیل است.