یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری یادواره شهید شاخص مبارزه با نفوذ در یزد خبر داد و گفت: این همایش پنجم اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار اکبر فتوحی در نشست خبری که امروز با حضور اصحاب رسانه در منزل شهید محمد منتظرقائم، شهید حادثه طبس برگزار شد، اظهار داشت: شهید منتظرقائم به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ در سطح کشور شناسایی شده به همین منظور امسال یادواره‌ای برای این شهید والامقام برگزار شد.

وی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه یادواره در روز پنجم اردیبهشت‌، همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام و مراسم اختتامیه آن نیز روز پنجم اسفندماه برگزار می‌شود.

فتوحی خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنجم اسفندماه از ساعت هشت صبح در مسجد حظیره برگزار می شود و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور خواهند یافت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: شهید منتظرقائم انسانی ولایی و خستگی ناپذیر بود و از آنجا خود سرباز ایشان بودم، روش فرماندهی او را همچون شیوه اولیای الهی می دیدم زیرا او همیشه خود در صف مقدم حضور داشت و هر آنچه دستور می داد، ابتدا خود اجرا می کرد.

وی یادآور شد: شهید منتظرقائم نقشه‌های دشمن را به خوبی می شناخت و آمادگی جسمانی بسیار بالایی نیز داشت و این در حالی است که او تحت شکنجه‌های شدید توسط ساواک نیز قرار گرفته بود.

به گزارش مرور نیوز، شهید محمد منتظرقائم که کمیته را در یزد ساماندهی کرد و نخستین فرمانده سپاه استان یزد بود،‌ در حادثه طبس از نخستین نفراتی بود که به محل اعزام شد و در آنجا در حالی که در هواپیماهای زمین‌گیر شده آمریکایی‌ها در حال بررسی اسناد بود، هواپیما به دستور بنی‌صدر منفجر شد تا از اسناد آمریکایی‌ها و همکاری بنی صدر خائن با آنها چیزی به دست نیروهای انقلابی نیفتد.