مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: با تداوم بخشی به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی علاوه بر افزایش قدرت اقتصادی کشور با استکبار جهانی نیز مبارزه می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، هوشنگ عطاپور در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی اظهار داشت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، باید اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سال‌های آینده برای مقابله با استکبار جهانی و افزایش قدرت اقتصادی کشور ادامه یابد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان غربی گفت: ما به دنبال اقتصاد مقاومتی هستیم نه مقاومت اقتصادی یا ریاضت اقتصادی که هم اکنون در دولت‌های اروپایی با اجرای این سیاست اقتصادی و با گرفتن مالیات از مردم هزینه‌های خود را تأمین و پرداخت می‌کنند.

کامبیز خوش دلی، قائم مقام صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در این جلسه، گزارشی از فعالیت 9 ماهه ‌سال 95 ارائه داد و گفت: با نام گذاری سال 95 با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، وظایف سنگینی بر عهده صدا و سیما نهاده شده است زیرا این سازمان نقش اصلی در تدوین و مثبت جلوه دادن این برنامه در کشور بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: صداوسیما سعی کرده در مرحله نخست ذهنیتی مثبت از اجرای این سیاست در جامعه ایجاد کند بنابراین با پخش برنامه‌ها و فیلم‌های کوتاه انیمیشنی و تبلیغات و اقدامات دیگر، در صدد است همه مردم و دستگاه‌ها را در این راه منسجم سازد.