مسوؤل بسیج سازندگی استان لرستان گفت: تعهدات این سازمان در سال جاری برابر با برنامه تنظیم شده 150 پروژه بود که خوشبختانه 256 پروژه با اعتبار دو میلیارد تومان انجام گرفت.

به گزارش مرور نیوز ، علی بیرانوند صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه استانی هماهنگی پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی لرستان در جمع خبرنگاران درخصوص پروژه‌های بسیج سازندگی لرستان در سال 95 اظهار داشت: پروژه‌های بسیج سازندگی در راستای کمک دستگاه‌های متولی امر اقتصاد، اشتغال و محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرند.

مسوؤل بسیج سازندگی استان لرستان ادامه داد: تعهدات این سازمان در سال جاری برابر با برنامه تنظیم شده 150 پروژه بود که خوشبختانه 256 پروژه انجام گرفت.

وی اعتبار پروژه‌های مذکور سال 95 را دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بسیج سازندگی لرستان دارای یک‌هزار و 850 طرح اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال، افزایش تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی بوده که با انجام 111 پروژه بیشتر تاکنون هزار و 961 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به پایان رسیده است.

این مسؤول در پایان سخنان خود تاکید کرد: بسیج سازندگی مطابق برنامه امسال برای سال 96 نیز در راستای انجام پروژه‌ها برنامه‌ریزی کرده است.